SRB ENG

Computer Graphic & Arts Conference u Muzeju nauke i tehnike u Beogradu

13. нов 2017 | Autor: Zoran Janković





Značajna imena svetske i regionalne industrije vizuelnih efekata, animacije, gejminga, virtuelne realnosti i digitalne umetnosti okupiće se na Computer Graphics & Arts Conference Belgrade (CGA Belgrade), koja će biti održana 24. i 25. novembra u Muzeju nauke i tehnike u Beogradu. Sa ciljem da postane platforma za podršku razvoja profesionalne zajednice studija, frilensera, profesionalaca, studenata i obrazovnih institucija posvećenih razvoju kompjuterske grafike u Srbiji, konferenciju CGA Belgrade organizuju Srpska filmska asocijacijaCrater VFX Training Center i portal VFXSerbia.com.

„Kreiranjem bliže saradnje celokupne profesionalne i obrazovne zajednice cilj konferencije je da pruži podršku ekonomskom i profesionalnom razvoju ovog dinamičnog sektora u Srbiji i približi domaću kreativnu industriju globalnoj. Industrija se kreće ubrzanim tempom i želimo da CGA Belgrade postane mesto tog susreta u Istočnoj Evropi“, navodi Milica Božanić, izvršna direktorka Srpske filmske asocijacije.

Bilo da žele da saznaju kako nastaju holivduski hitovi  kao što su Doktor Strejndž i Dedpul ili ruski blokbasteri poput filmova Sila privlačnosti i Staljingrad, ali i najpopularnije video igre na svetu poput Assassin’s Creed, domaći mladi talenti imaće priliku da tokom dva dana iz prve ruke dobiju savete od predavača koji dolaze iz vodećih svetskih kompanija kao što su: Digic Pictures i Main Road Post , kao i softverskih kuća:  Autodesk, Foundry i Chaos Group. Glavni program konferencije predstaviće visokokvalitetne, inovativne i tehnološki napredne projekte i njihove autore, a uz to će otvoriti i prostor za diskusiju, upoznavanje sa alatima, tehničkim predispozicijama i trendovima razvoja sektora na globalnom nivou. Uz pomenute prezentacije i predavanja, konferenciju će pratiti i panel diskusije na kojima će se uz razmenu iskustava govoriti i o razvoju projekata virtuelne realnosti, kao i dosadašnjem razvoju industrije, ljudskih resursa i obrazovanja u ovoj oblasti u Srbiji. U okviru pratećeg programa, posetioci će moći da istraže interaktivne instalacije virtuelne realnosti, učestvuju u besplatnim profesionalnim radionicama softvera Arnold i Maya…

U susret konferenciji, 11. novembra na Fakultetu dramskih umetnosti besplatno predavanje održaće Endru Lauel (Andrew Lowell), šef FX katedre i glavni instruktor u školi vizuelnih efekata Lost Boys Studios u Vankuveru. Naglasak predavanja je na jedinstvenoj ulozi koju efekti imaju na filmu i u drugim oblastima: prikupljanju referenci za prirodne fenomene, proceduralizmu, low level metodologiji softvera i pokretu kroz simulaciju. Nakon uvodnog predavanja,  Endru Lauel  će održati petodnevni intenzivni trening za fx artiste u Houdini softveru, u periodu od 13. do 17. novembra. Endrju Lauel je svoje bogato iskustvo stekao u radu na efektima za film u studijima Rhythm and Hues, Ring of Fire, CIS Vancouver, Animal Logic i Digital Domain. Autor je knjige o muzici i animaciji u programu Houdini. Bavi se izučavanjem interakcije vizuelne i zvučne percepcije. Houdini je njegova primarna aplikacija zbog audio alata i jedinstvenih mogućnosti u vizuelnim efektima. Predavanje, sa početkom u 17 časova, biće održano na engleskom jeziku.

Besplatna registracija za predavanje moguća je putem ovog linka.

Generalni sponzor prve CGA Belgrade konferencije je Autodesk, a partneri konferencije su Chaos Group i Foundry. Ulaz na konferenciju je besplatan, a obavezno registrovanje učesnika počelo je 1. novembra na sajtu www.cgabelgrade.com.

Z. J.