MEDIA Desk Srbija organizuje MEDIA Learning Lab na temu filmskog marketinga, koji će voditi Kristina Pelekani (Christina Pelekani), konsultantkinja za marketing i distribuciju, i osnivačica agencije Endorphin.

Kristina će govoriti o tome kako formirati marketinšku strategiju koristeći „tajna oružja“ – pozicioniranje, referentne tačke, snage i izazove; kako definisati ciljnu publiku, kako se snaći u digitalnom dobu; a daće i korisne savete za kreiranje što boljeg promotivnog materijala, koji će vaš projekat istaći u moru drugih. Cilj je da se producentima iz Srbije pomogne da podjednako razmišljaju iz perspektiva predstavnika filmske industrije (B2B) i obožavaoca filma (B2C). Poseban fokus predavanja biće na marketinškim strategijama koje mogu pomoći u razvoju projekata za potprogram MEDIA.

Poziv je otvoren za producente i reditelje koji nemaju puno iskustva u industriji, i koji bi želeli da saznaju više o marketingu i distribuciji. Nakon predavanja, organizovaćemo savetovanje za najviše 5 projekata u vezi sa marketinškim i distribucijskim aspektima u projektima koje pripremaju producenti ili za koje su konkurisali, a nisu dobili podršku iz potprograma MEDIA.

Program se odvija 22. novembra, od 10 časova u prostoru Nove Iskre – Dorćol  (Cara Uroša br. 18), s mogućnošću prijave za pojedinačne konsultacije za najviše 5 producentskih projekata u razvoju. 

Ukoliko ste zainteresovani za učešće u konsultacijama, molimo vas da do 15. novembra, na elektronsku adresu una@fcs.rs pošaljete:

  • Kratak opis, slogan, promotivni materijal ukoliko postoji, poster ako je dostupan, fotografije ako je u toku proces rada, trejler (iako je možda u WIP fazi).

Do pet projekata biće izabrano za posebne termine konsultacija sa Kristinom Pelekani, nakon održanog predavanja. 

Kristina je iskusna profesionalka u filmskoj industriji, koja je započela svoju karijeru u filmskom poslu kao kreativni direktor u kampanjama za filmove, menadžer za marketing i konsultant za akvizicije. Od 2016. godine radi kao šef marketinga i produkcije u grčkoj distributerskoj kući Feelgood Entertainment S.A. Odgovorna je za izdanja filmova studija Paramount Pictures, Disney Studio (Disney, Pixar, Lucas, Marvel, 20th Century & Searchlight), nezavisnih filmova, kao i lokalnih produkcija za Grčku i Kipar. Takođe je član tima za akvizicije kompanije. Kristina je ranije radila kao menadžer za marketing, konsultant za akvizicije i kupac za kompaniju Village Roadshow Greece (bivši distributer Warner Bros. Pictures u Grčkoj). Diplomirala je na master studijama menadžmenta umetnosti na City University of London i ima diplomu iz marketinga. Završila je EAVE Producers Workshop (2014), Power to The Pixel Cross-media Workshop (2015) i EUROVOD radionicu (Venecija, 2019). Takođe je član EWA (Evropske ženske audiovizuelne asocijacije). Od 2015. godine, Kristina redovno predaje i savetuje na događajima u filmskoj industriji, filmskim festivalima i radionicama za razvoj i obuku filmskih profesionalaca, kao što su Midpoint Feature Launch, EAVE, First Cut Lab, First Cut+, Rotterdam Lab, WEMW, Torino Film Lab’s – Red Sea Lodge, Agora na Thessaloniki IFF i Thessaloniki Documentary Festival, da navedemo samo neke. Kristina je takođe osnivač Endorphin Agency (ranije Film Sales), koja pruža usluge savetovanja za marketing i distribuciju projekata, čak i u ranim fazama razvoja.