ZONA ŠKART
U Beogradu postoji pet skloništa za pse, a samo jedno za ljude.
U Beogradu postoji pet skloništa za pse, a samo jedno za ljude.
Priča govori o trima Romkinjama: jedna napušta roditelje i školu da bi se udala, druga je ostala sama s devojčicom o kojoj se mora brinuti, dok treća ne može da nađe izlaz iz života ispunjenog zlostavljanjem i bolešću.
Film prati živote troje Beograđana različitih generacija čije se sudbine prepliću tokom NATO bombardovanja 1999. godine. Film se ne bavi političkim kontekstom bombardovanja, već je u prvom planu život glavnih junaka i njihovi međuljudski odnosi u toj specifičnoj situaciji, a centralno mesto zauzima bombardovanje zgrade RTS-a.
U životu glavnog junaka Todora, koji živi skromno sa majkom, se naizgled slučajno pojavljuje Višnja trudna devojka kojoj očajnički treba njegova pomoć i zaštita. Njihov odnos prerasta u ljubav, koja se dodatno komplikuje kada Todor odluči da povrati vezu sa svojim moćnim ocem, koji ga je napustio dok je još bio dete. Kako se priča […]
Sizif Kadmovski je pastir koji živi na obali reke. Usamljenik koji upada u zamku bogova. Suprotstavlja se svemoćnom Zevsu i navlaci na sebe njegov bes. Osveta bogova čini se jednostavnom – poslaće Smrt po Sizifa. Sizif, medutim, ne poriče Smrt. On je savlada, voli je i prepušta joj se, što dovodi do neočekivanih dogadjdaja. Da […]
Simfonija ruku „DV essay u tri digitalna stava“, posvećen „VORKIJU“, inspirisan Vorkapićevim konceptom o vizuelno-zvučnoj amalgamaciji filmske strukture. Vizuelni materijal predstavljaju slike italijanskih renesansnih majstora (na muziku Džona Percela), srpske srednjevekovne freske (na muziku Stevana St. Mokranjca) i savremene fotografije (na muziku Čarlsa Mingasa).
Ovaj film se bavi subjektivnom percepcijom protoka vremena. Vreme kao da kreće unazad iz perspektive glavne akterke, ali na nju to očigledno ne utiče. Konfuzija sleda događaja nije nametljiva ali je osetna.
Putem kamere prikazuje se stvaralački proces nastanka skulpture. On počinje od nedefinisane crne magme u koju se i vraća. Nosilac umetničke ideje je Crna Svetlost, ona je medij koji se evolutivno transformiše i čini prikazan prostor, njegov nastanak i nestanak.
Kiša, Bruklin, kratka vožnja…
Alternativni intervju sa Džonom Zerzanom, američkim anarhoprimitivistom.
Moderan grad, posmatran kao simulakrum Tela, uhvaćen je Okom video-kamere u sliku nalik slagalici, čiji različiti delovi funkcionišu kao fragmenti Celine i nalaze svoj odraz u strukturi ljudskog tela.
Verujući bakinoj priči, dve devojčice se upuštaju u potragu za zakopanim blagom. Za njima, pak, u potragu kreću prijatelji i rodbina.