MISIJA
Spomenik „palim žrtvama“ televizije kojima se i danas čini da su živi.
Spomenik „palim žrtvama“ televizije kojima se i danas čini da su živi.
Smenjivanje prizora svetkovina pobednika i patnje poraženih u Drugom svetskom ratu (proglašenje Trećeg Rajha, aprilski rat, posleratna Jugoslavija, parade u Titovu čast) dostiže kulminaciju u ratu za razbijanje Jugoslavije. Vukovar kao ritmika rata, a epilog: metak u ledja.
Zavisno od tačke gledanja, stvari imaju odredjena značenja. Nastavak serije „Male galerije“.
Mladi čovek ulazi u teretni lift radi obavljanja svakodnevnog, rutinskog posla. U klaustrofobičnom ambijentu limene kutije iznenada počinje da se zbiva neobični proces koji kulminira šokantnim finalom i ostavlja zapitanost kuda to ide lift.
Ginjol je lutan koji se bezbrižno prevrće i krevelji na pozornici, zabavljajući publiku. Ali, postoje scene i iza scene, pozornica na kojoj se odvijaju druge igre, drugi junaci. Oni koji te igre vode, koji upravljaju zamršenim koncima i putevima života, ostaju nevidljivi. Kada konačno padne zavesa, da li je to kraj predstave?
Pokušaj otkrivanja tajne crnog kvadrata, koja počiva u Maljevičevoj veri kao hrišćanskoj tajni sukoba večnosti i prolaznosti.
Pokušaj filmskog oblikovanja vremena-prostora; uzroka-posledica; ličnosti i dogadjaja, u pravoslavnoj Dalmaciji, septembra-oktobra 1992. godine.
Prikaz dogadjaja i atmosfere pred decembarske izbore.
Priča o preplitanju starih kultura na balkanskom tlu, na čijim temeljima izrasta i naša savremena civilizacija. Godina 1992. bila je u Evropi proglašena za „godinu Kelta“…
Priča o ljudskoj neodlučnosti koja neminovno vodi u jalovost i parlog.
Kroz priču o Bori Miranoviću, čija je kandidatura za predsednika Crne Gore na nedavnim izborima bila odbijena, izložen je lični stav, koji potiskivanjem svakodnevice, a igrajući se filmskim zakonima – osmišljava žanr u kome se prepliću mašta, simboli, emocije…
Nekada, u jednoj zemlji živelo se složno.