Glumca mlađe generacije, Ivana Markovića, pozorišna publika, između ostalog, naravno, može da gleda u važnoj ulozi u Fantomu iz opere u Pozorištu na Terazijama, ali i u postavci Koljadine Praćke, a posetioci bioskopi već krajem godine gledaće ga u prvoj značajnijoj mu ulozi u celovečernjem filmu – u Čarapama kralja Petra Petra Ristovskog. A danas za čitaoce našeg portala Marković govori o omiljenim domaćim filmovima: „Nikada nisam voleo da klasifikujem ukus po principu omiljeni ili najbolji pa tako i u ovom slučaju to neću činiti. Jugoslovenska, a kasnije i srpska, kinematografija je mojoj generaciji u amanet ostavila neke od kultnih ostvarenja kao što su Sjećaš li se Dolly BellKo to tamo peva, Kad porastem biću kengurNacionalna klasa i bilo bi neprimereno praviti tako grubu selekciju. Ono o čemu mogu da pričam jeste snažan utisak koji su na mene ostavili određeni filmovi. Taj utisak dolazi iz pravca crne komedije, melodrame kao i same drame a u tome su negde najviše uspeli Oleg Novković sa filmom Beli, beli svet i Goran Gajić sa ostvarenjem Video jela, zelen bor. Oba ostvarenja su podjednako potresna iako su žanrovski potpuno različita.“

Hana Selimović i Uliks Fehmiu u filmu Beli, beli svet

„U Olegovom filmu svi likovi imaju sudbinu svojstvenu likovima antičke tragedije, songovi počinju tačno u trenutku gde obična reč gubi na snazi i svaka pauza u scenama je podjednako uzbudljiva. Sve pohvale za Milenin scenario, naravno.“

„Slično je i sa (televizijskim) filmom Gorana Gajića koji je slika i prilika društva danas iako je film snimljen sad već davne 1991. godine. Odlično je prikazan ‘mentalitet u Srba’ a ono što je zaista potresno u čitavom filmu jeste scena svadbe koja je dovedena do perfekcije. Iščašena crna komedija koja sigurno nikog ne ostavlja ravnodušnim.“

Zoran Janković