SRB ENG

Četvrto izdanje Festivala muzičkog filma Paralel Vision u Art bioskopu Kolarac

30. окт 2019 | Autor: Zoran Janković




Četvrto izdanje Festivala muzičkog filma odvijaće se od srede, 30. oktobra, do nedelje, 3. novembra, u Art bioskopu Kolarac, u okviru Kolarčeve zadužbine, u Beogradu. Jedinstvena selekcija igranih i dokumentarnih muzičkih filmova donosi deset celovečernjih naslova i nekoliko kratkih ostvarenja.

Među igranim filmovima je biopik o poslednjim danima džez legende Četa Bejkera (Moje ludo srce) koji će i otvoriti festival, kao i romantična muzička drama, čiji je lajt motiv muzika kultnog britanskog sastava Kleš (London Town), koji će zatvoriti festival, a u okviru dana posvećenog obeležavanju četiri decenije legendarnog pank rok albuma London Calling sastava Kleš.

Dokumentarni filmovi donose biografije umetnika i bendova, ali ne beže ni od analize gorke strane industrije zabave i pop kulture, tako će publika imati priliku, da na velikom platnu pogleda priču o kontraverznim segmentima života Majkla Džeksona (Napuštajući nedođiju 1 i 2), nagrađenu prestižnim Emijem za 2019.

Paralelno, tu su i biografije jednog od pionira rokenrola Čaka Berija (Chuck Berry), zatim australijskog benda Goubitvins (The Go Betweens – Baš ovde), kao i odličan dokumentarac sa igranim elementima o španskim danima frontmena grupe Kleš, Džoa Stramera (Joe Strummer on the Run).

Takođe deo ovogodišnjeg programa su i fenomenološki prikazi liverpulskog Kavern kluba (Cavern club) za koji se tvrdi da je kumovao uspehu legendarnih Buba – Bitlsa, kao i prekookeanska priča o pola veka najpoznatijeg rok magazina svih vremena (The Rolling Stone-Priče sa ivice 1 i 2). Tim povodom biće organizovan i tribinski program na temu: „Gde su se otkotrljali rok magazini?“

Projekcije će se odvijati svakog dana od 18.30 i 20.30 časova, a karte po ceni 250 dinara, dostupne su na blagajni Kolarčeve zadužbine.

Kompletan program festivala i sadržaj filmova na linku:

http://www.paralel.rs/novosti/36-novosti/377-program-paralenih-vizija-iv

Z. J.