U knjizi u, pored tekstova u vezi sa ovim nagrađivanim filmom, možete, scenario za Enklavu i opsežni intervju sa Goranom Radovanovićem – sve to ilustrovano brojnim fotografijama. Drugi igrani film Gorana Radovanovića, požnjeo je lep uspeh tokom festivalskih i bioskopskih prikazivanja. Film je u martu 2015. godine premijeru imao na 43. FEST-u, da bi se u junu iste godine našao u glavnom programu Moskovskog filmskog festivala, gde je osvojio nagradu publike. Bogat festivalski život u zemlji i inostranstvu je ovenčan brojnim priznanjima (nagrada u Sopotu za montažu, nagrada u Vrnjačkoj Banji za najbolji scenario, specijalna nagrada za mlade glumce Filipa Šubarića i Denisa Murića u Nišu, nagrada reditelju u Leskovcu, nagrada publike u Montereju, nagrada UNICEF-a na Filmskom festivalu Olimpija u Grčkoj, nagrada za muziku u Antaliji, gran-pri u Bergamu, gran-pri novinara u Ruenu, gran-pri u Napulju…). Dve godine nakon premijere, pred filmske poštovaoce je stigla i knjiga Kosovo, vera i pomirenje: Eseji o filmu Enklava Gorana Radovanovića.

Deo ekipe na promociji knjige.

Knjiga je prvi put predstavljena 28. oktobra 2016. na Međunarodnom beogradskom sajmu knjiga,  na štandu Filmskog centra Srbije, da bi  12. decembra promociju imala i u prostorijama FCS-a u Ulici Koče Popovića. Ovo izdanje Nama Filma u je potpunosti fokusirano na, kako naslov već sugeriše, Enklavu, igrani film Gorana Radovanovića koji se bavi sudbinom Srba u enklavama na Kosovu i Metohiji (izdavač Nama Film je ujedno i producent filma Enklava). Knjiga sadrži nekoliko segmenta – počinje odlomkom iz romana Moravska noć čuvenog austrijskog pisca i aktiviste Petera Handkea, a zatim slede tekstovi Nevene Stanković (Slike-prizori u filmu Enklava), Žarka Radakovića (Enklava) i Stivena Taubeneka (Put prema otvaranju: Rod, zvuk i prostor u filmu Enklava). Sledi prvi deo intervjua koji je Goran Radovanović dao filmskom poznavaocu Miroljubu Stojanoviću, inače uredniku izdavačke delatnosti Filmskog centra Srbije. U ovom veoma detaljnom razgovoru, Radovanović govori o svojim (filmskim) počecima i uzorima (pre svega Makavejev, ali i Žilnik, Pavlović i Petrović), da bi pojasnio i svoj prelazak iz kratkog, dokumentarnog filma u sferu dugometražnog, igranog.

Zatim slede tekstovi Dok ležah na samrti: Enklava kao metafora Skota Ebota, Čehovljevi dečaci u ratnoj zoni: Enklava, film Gorana Radovanovića Slobodanke Vladiv-Glover i Moj najbolji drug Lotara Štruka, publiciste i pisca iz Nemačke. „Srce“ knjige je scenario Gorana Radovanovića za film Enklava, nakon čega dolazi poslednji niz tekstova o filmu, ovoga puta iz pera Srđana Vučinića (Deca nas gledaju: O naraciji u filmu Enklava Gorana Radovanovića), Božidara Zečevića (Vezano zvono), Miloja Radakovića (Enklava, Toronto) i Borisa Trbića (Alternativni narativi o traumi rata: Enklava kao minorni transnacionalni film). Knjigu se završava drugim delom intervjua u kome Goran Radovanović odgovara na Stojanovićeva pitanja o svojim filmovima, kako dokumentarnim, tako i igranim, sa posebnim akcentom na Enklavu. Knjiga Kosovo,  vera i pomirenje: Eseji o filmu Enklava Gorana Radovanovića ima 234 stranice i, uz tekstove, sadrži brojne crno-bele i kolor fotografije. Enklava će svoj bioskopski život u Nemačkoj otpočeti 16. februara 2017. godine, a nedavno se ovaj film našao i na listi preporuka nemačkog izdanja uglednog časopisa Rolling Stone za 2017. godinu.