„Montevideo, Bog te video“ u produkciji „Intermedia Network“, reditelja Dragana Bjelogrlića, će 4. novembra biti prikazan na Američkom filmskom marketu (American Film Market) u Los Anđelesu, koji se ove godine održava od 2. do 9. novembra.
„Montevideo, Bog te video“ kao srpski kandidat za Oskara u kategoriji najbolji strani film će se na američkom tržištu u „Wilshire Screening Room“ na Beverli Hilsu predstaviti u okviru Evropske filmske promocije (European Film Promotion).
Ova organizacija koja se bavi promocijom i podrškom onih evropskih filmova koji ulaze u trku za Oskara, ove godine će na američkom marketu(AFM), pored filma „Montevideo, Bog te video“, promovisati još 11 filmova koji dolaze iz drugih evropskih zemalja (Austrija, Belgija, Bugarska, Hrvatska, Češka Republika, Irska, Island, Makedonija, Holandija, Španija i Švajcarska).
Američki filmski market svake godine okuplja preko 8 000 profesionalaca iz filmske industrije iz više od 70 zemalja.
„Montevideo, Bog te video“ imaće priliku da ove godine bude prikazan zainteresovanim američkim distributerima, kupcima, određenim novinarima, a i članovima Američke filmske akademije.
Ova filmska priča će do kraja oktobra biti i u takmičarskom programu još dva međunarodna filmska festivala, u Sao Paulu i u Fort Loderdelu na Floridi.

