Nakon premijere na ovih dana završenom FEST-u 2019 i učešća u tamošnjem programu Srpski film (Srbija i prijatelji) u redovnu srpsku distribuciju je ovih dana stigao film „Reži“ Koste Đorđevića. U pitanju je novi dugometražni igrani film reditelja filma „S/Kidanje“. „Reži“ je nastao i uz podršku Filmskog centra Srbije, a distributer je kuća MCF Megacom Film.

Film prati jedan neobičan dan u životu tinejdžerke Aje, njene drugarice i  drugara iz kraja,  koji tumarajući kroz vrelinu avgustovskog dana, na usijanom beogradskom asfaltu traže načine da se zabave, osete živim, drugačijim i bitnim. Pravila igre sami biraju, a sistem vlastite kože jedini je sistem koji priznaju. Ajina potreba i potraga za ljubavlju, od nečeg što je izgledalo kao vesela avantura, prerasta u dramu koja će obeležiti njihove mlade živote.

Reži je ogledalo onog što zovemo našim savremenim društvom, ali ogledalo u kojem se jasno može videti i odraz prošlosti koju smo živeli, ali i naslutiti obrisi budućnosti.

Glumačku ekipu predvode dve mlade, harizmatične glumice Kristina Jovanović i Đurđina Radić poznatija kao Djixx, koje su publici poznate i iz sveta muzike. U ostalim ulogama: Mladen Sovilj, Marko Janketić, Milan Čučilović, Radoslav Rale MilenkovićNikola Petrović, Aleksandar Ranković, Petar Kokinović, Nikola Vujović, Predrag Vasić, Uroš Novović, Sale Nićiforović, Dejan Aleksić, Jovan Zdravković, Zlatija Ocokoljić, Janko Cekić, Stefan Movacević, Mario Šaran.

Film je režirao Kosta Đorđević, po scenariju Dragana Nikolića. Direktorka fotografije je Bojana Andrić, SAS, a montažerka Romana Vujasinović. Autor muzike je Filip Mitrović, scenograf je Damjan Paranosić, a kostimografkinja Suna Kažić. Za šminku je bio zadužen Darko Kenig.

Film je nastao kao koprodukcija Srbije i Hrvatske, pod okrilljem kuća Kinematografska kuća, Marinis mediaPlatforma. Film traje 80 minuta.

Zoran Janković