Dvorana Kulturnog centra Beograda vam pruža priliku da u nedelju, 24. decembra, u tamošnjoj sali pogledate tri diplomska filma sa Fakulteta dramskih umetnosti u Beogradu.

Program će početi u 21 čas.

Ulaz je slobodan.

Na programu su sledeća tri kratkometražna ostvarenja:

Najtopliji dani leta (Srbija/FDU) 2017, 22 minuta, režija: Maša Šarović

Film Maše Šarović nagrađen je nedavno na Valjevskim filmskim susretima, a u obrazloženju ove odluke žiri istakao je sledeće: „Najtopliji dani leta u režiji Maše Šarović je senzualan i snažan kako tematski i idejno, tako i u rediteljskom postupku. Vrućina, egzistecijalni problemi i teskoba opsedaju junake filma oslikavajući banalnost svakodnevnice i nemogućnost sagledavanja budućnosti. Pokušavajući da se izmesti, mladi par izlaz nalazi u zadovoljavanju primarnih instikata poigravajući se svojom seksualnošću i nekonstruktivnom ponašanju koje je izvor delikatnog humora.”

Život traje tri dana (Srbija/FDU) 2017, 29 minuta, režija: Katarina Koljević

U intervjuu za portal FCS-a, mlada rediteljka je svoj film opisala sledećim rečima: „U ovom filmu odlučila sam da malo proširim tematski i idejni okvir kojim se bavim. Ovo je malo neobična ljubavna priča, koja se desi između mlađeg muškarca i žene u zrelim godinama. Fokus filma nije na razlici u godinama, već u samoj prirodi jednog odnosa koji može da opstane samo u jednom izolovanom okruženju. To je, takođe, susret dvoje ljudi iz različitih svetova i slojeva Beograda, koji koegzistiraju, ali se nekako ne primećuju.“

Pusti me da nađem srcu lek  (Srbija/FDU) 2017, 44 minuta, režija: Miloš Čolić

Po rečima scenariste i reditelja, film je nastao na osnovu istinitog događaja. Čolić objašnjava: „Na ulici u Beogradu sam kupio knjižicu Erotska vlaška magija u kojoj se nalazilo više nevešto napisanih priča o nesrećnim slučajevima kojima je zajedničko bilo to da su počinitelji zločina bili ubeđeni da su pod uticajem magije. Priče su uglavnom zasnovane na policijskim izveštajima ili prepričavanju pojedinih očevidaca. Ljubavnu vezu mladog radnika i starije udovice koja ima tragičan kraj sam pisajući scenario prilagodio svojim potrebama, pravcu u kome sam želeo da film ide i ideji.“

Zoran Janković